top of page
בלוג: Blog2
  • Anat Rosenberg

היגיינה בקליניקה בימי קורונה



בשנים האחרונות זכה תהליך החיטוי כאסטרטגיה במאבק בחיידקים ובוירוסים מכל הסוגים לחשיבות ראשונה במעלה במכוני אפילציה ואסתטיקה.

בקליניקה של "אפילציה עכשיו" נשמרים כללי ההיגיינה בזמן קורונה ובכל הזמנים.

מאחר והטיפול כרוך בהחדרת מחט האלקטרודה אל זקיק השיערה, נעשה שימוש במחטים סטריליות של חברת PRO-TEC . כמו כן, העור באזור המטופל מחוטא בתחילת התהליך ובסיומו ובימים כתיקונם מתבצע ה"טיפול שאחרי" בעזרת אלקטרודה שמעבירה זרם אלקטרוליזה ישיר לאזור שטופל. פעולה זו שנמשכת בין שלוש לחמש דקות משמידה את החיידקים וסוגרת את הנקבוביות.

המציאות החדשה, בה כללי שמירת מרחק פיזי וכללים סניטריים הם חלק מאמצעי זהירות יומיומיים, אנו מדגישים אף יותר את תחום ההיגיינה במהלך טיפולי הסרת שיער.

בקליניקה שלי אני משתדלת לאזן בין המקצועיות הרפואית לאוירה נעימה ומרגיעה, המאפיינת טיפולי ספא. אני מקבלת משובים ממטופלים על כך שאזור הטיפול מרגיע אותם עם מוסיקת רקע ואור מעומעם. המיטה החשמלית מתכווננת כך שסביבת העבודה תהיה נוחה לי ולמטופלי. במקביל לאוירה האינטימית שקיימת בקליניקה, נשמרת גם הקפדה על כללי ההיגיינה והסטריליזציה על ידי חיטוי האזור המטופל והציוד.

ראשית אין צורך בהמתנה בקליניקה. לכל מטופל נקבע תור מראש ומרווח זמן מספיק בין הטיפולים. הדבר מאפשר לי לחטא את המשטחים במגבוני אלכוהול ולהחליף את הציוד החד פעמי. כמו כן נוצרת תחושה של פרטיות ודיסקרטיות. בתקופה מיוחדת זו גם נשמר הריחוק הפיזי בין המטופלים.

לפני כל טיפול אני מקפידה על שטיפת הידיים במים ובסבון אנטי בקטריאלי. הטיפול עצמו נעשה עם כפפות חד פעמיות שמוחלפות בין הטיפולים.

הסדין שעל מיטת הטיפולים מוחלף בין המטופלים ומושלך לפח.

בימי הקורונה, הן האפילטורית והן המטופלים חובשים מסכה על הפנים והטיפולים מתבצעים בכל אזורי הגוף והפנים למעט באזור השפה העליונה והשפה התחתונה.

הלופה- אמצעי הראיה של האפילטורית מחוטא גם הוא ומאפשר חציצה בין המטופל/ת לאפילטורית.

גם כלי העבודה של האפילטורית, שהם ידית האחיזה של המחט והפינצטה, עוברים תהליך חיטוי בין הטיפולים.

בקליניקה של אפילציה עכשיו נשמרים ניקיונם של הרצפה והמשטחים על בסיס יומיומי, וזאת על מנת לתת טיפול בתנאים סטריליים ככל האפשר.







29 צפיות0 תגובות
bottom of page